Přidání nebo odebrání kontaktu:

 

1)    Nového klienta můžete registrovat v menu "Základní údaje/Údaje o klientech/Nový klient" nebo i přímo při vytváření štítku (zde).

2)    Údaje je třeba vyplnit do zadaných polí.

3)    Údaje je třeba vyplnit následujícím způsobem:

a.    V kolonce "Jméno klienta" vyplňte jméno klienta nebo název firmy. Údaje se vyplňují pomocí klávesnice. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích.

b.    Do kolonky "Krátké jméno" vyplňte krátký název nebo číslo klienta, tyto údaje nebudou vytištěny na štítcích (údaj je pouze pro Vás).

TIP: Krátké jméno může být zkratka nebo číslo klienta a slouží pro rychlé vyhledávání v databázi.

c.    V poli "Stát" je potřeba vybrat zemi, ve které klient sídlí. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích.

d.    Do pole PSČ přesně zadejte poštovní směrovací číslo. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích
Důležité: GLS třídí a směruje balíky podle PSČ, proto je důležité zadat správné údaje.

TIP: PSČ si můžete ověřit zde:
www.psc.cz

e.    V poli "Město" je třeba zadat město klienta. (Např.: Jihlava)

f.     Do pole "Ulice, č." zadejte jméno ulice, číslo domu, případně patro atd. Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích.

g.    Pole "Telefonní číslo" je nepovinné, ale jeho zadání přispěje k doručení zásilky.

TIP: Při vyplnění telefonního čísla adresáta zvišujete efektivitu doručení a hlavně zastižení adresáta!

h.    Do pole "Kontaktní osoba" vyplňte jméno kontaktní osoby nebo bližší informace k dodání balíku.  Tyto údaje se budou objevovat na vytištěných štítcích. Vyplnění je volitelné.

TIP: Jestliže má balík pro firmu konkrétního příjemce, doporučujeme do pole "Jméno klienta" vyplnit jméno firmy a do pole "Kontaktní osoba" jméno příjemce.

i.      Do pole "Emailová adresa" zadejte email klienta, pokud by chtěl klient obdržet email o datu doručení. Pro více informací klikněte zde.

j.      Do pole „SMS oznámení” zadejte telefonní číslo, na které bude možno po vytisknutí balíčku odeslat SMS zprávu s upozrněním. Pro více informací klikněte zde.

k.    Volba "Upozornit při tisku, pokud není zadána dobírka" je užitečná v případě, že posíláte všechny balíky s dobírkou nebo tomuto klientovi na dobírku stále. Pokud s touto volbou budete chtít vytisknout štítky bez zadané dobírky, program vás na to upozorní.

 

4)    Po vyplnění těchto polí klikněte na "OK" a údaje o klientovi se uloží. Kliknutím na "Storno" se vrátíte zpět bez uložení dat.

 

Popis: Popis: Popis: ScreenHunter_004